Informacje dotyczące zamówienia
Czy istnieje możliwość zamówienia próbek tapet?
Tak, jak najbardziej. Na życzenie wykonamy próbkę dowolnej tapety. Otrzymają Państwo próbkę wybranego wzoru w rozmiarze, który odzwierciedli rozdzielczość kolorów oraz jakość obrazu.
Jaki rozmiar należy podać przy zamówieniu fototapety?
Wszystkie nasze fototapety są produkowane na zamówienie, więc mogą Państwo zamówić tyle metrów kwadratowych, ile jest potrzebne na wybraną ścianę. W tym celu należy dokładnie zmierzyć szerokość i wysokość ściany w centymetrach (na przykład szerokość 250 cm i wysokość 300 cm) i dodać co najmniej 2 cm zapasu do każdego z wymiarów na wszelki wypadek, zwłaszcza jeśli ściana nie jest całkowicie równa.
Jak mam zmierzyć ścianę?
Należy zmierzyć szerokość i wysokość całej ściany. Jeśli któraś część ściany ma różną wysokość, należy wykonać kilka pomiarów i zanotować największy z uzyskanych wymiarów. Przy składaniu zamówienia należy dodać co najmniej 2 cm zapasu do wysokości i szerokości na wszelki wypadek, szczególnie jeśli ściana nie jest całkowicie równa.
Jak dowiem się, że moje zamówienie zostało zrealizowane?
Gdy tylko zamówienie zostanie przyjęte, otrzymają Państwo wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia.
Jak mogę opłacić swoje zamówienie?
Oferujemy kilka metod płatności:
- Płatność kartą za pośrednictwem usługi PayU.
- Przelew bankowy. W przypadku wyboru tej metody płatności, niezbędne dane bankowe zostaną przesłane w wiadomości e-mail wraz z potwierdzeniem zamówienia. Przetwarzanie zamówienia rozpocznie się automatycznie po zaksięgowaniu środków.
- Płatność kartą za pośrednictwem usługi PayPal.
Co zrobić, jeśli mam dodatkowe pytania?
Prosimy o wysłanie pytań e-mailem, a odpowiemy w ciągu 2 dni roboczych.
Informacje o dostawie
Jakie są sposoby dostawy?
Dostawa produktów odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej FedEx, UPS, lub GLS.
Jak długo trwa dostawa?
Dostawa zazwyczaj trwa 2-4 dni. Do tego przybliżonego czasu oczekiwania należy dodać 2-3 dni robocze na wykonanie unikalnego zamówienia.
Jak mogę śledzić swoje zamówienie?
Można śledzić zamówienie na stronie internetowej GLS, używając numeru przesyłki, który zostanie wysłany po przygotowaniu tapet do wysyłki.
Informacje dotyczące klejenia tapet
Jak prawidłowo przykleić tapety?
Oto link do instrukcji, która pomoże prawidłowo i trwale przykleić tapety: Instrukcja montażu tapet na styk
Instrukcję można również znaleźć za pomocą kodu QR na tubie, w której dostarczane są tapety.
Na jakie powierzchnie można kleić tapety?
Zalecamy montaż na gładkich powierzchniach ścian. Jeśli ściana jest szorstka, nierówna lub niedawno pomalowana, tapety mogą nie przylegać całkowicie. W przypadku teksturowanej ściany, należy najpierw przeszlifować powierzchnię, aby zapobiec powstawaniu pęcherzy podczas nakładania. Następnie należy użyć czystej, wilgotnej ściereczki, aby przetrzeć powierzchnię. Przed naklejeniem tapet należy pozwolić ścianie wyschnąć przez 1-2 dni.
Czy klej jest dołączony do zamówienia?
Podczas składania zamówienia można dodać klej, zaznaczając odpowiednie pole na stronie dowolnej z naszych tapet, poniżej opcji wyboru szerokości, długości i tekstury, tuż nad przyciskiem „Dodaj do koszyka”.
Czy można używać fototapet w łazience?
Nasze tapety nadają się do oddzielnych toalet, gdzie wilgotność jest niska. Nie zalecamy przyklejania tapet w pomieszczeniach o wysokiej wilgotności, takich jak łazienki z prysznicem lub wanną, ponieważ w takich warunkach żywotność tapet może się skrócić.
Personalizacja
Czy mogę zamówić fototapetę na zamówienie?
Tak, istnieje taka możliwość. Możemy stworzyć fototapetę na podstawie rysunków dzieci, starych obrazów (pod warunkiem, że są dobrej jakości) oraz dostosować istniejące projekty fototapet do konkretnych wymagań.
Czy mogę samodzielnie stworzyć fototapetę ze starego zdjęcia lub obrazu?
Oczywiście. Potrzebujemy obrazu o wysokiej jakości, ponieważ wpływa to na rozdzielczość wydruku tapety. Jeśli mają Państwo wątpliwości co do jakości zdjęcia, prosimy o wysłanie go e-mailem, a my poinformujemy, czy jest możliwe jego wykorzystanie.
Czy można zmienić kolory fototapety?
Prawie na pewno tak, choć nie wszystkie tapety umożliwiają zmianę palety kolorów. Prosimy o wysłanie e-maila z nazwą wzoru tapety oraz wybraną paletą kolorów, a my poinformujemy, czy zmiana kolorów jest możliwa.
Zwroty i wymiany
Co zrobić, jeśli pojawi się problem z tapetami?
Prosimy wszystkich klientów o sprawdzenie zamówienia zaraz po jego otrzymaniu, ponieważ nie oferujemy zwrotów kosztów za tapety uszkodzone podczas naklejania.
Jeśli Pańskie fototapety zostały uszkodzone podczas transportu lub druk jest niskiej jakości, prosimy o kontakt z nami. Wystarczy, że Państwo sfotografują całą tapetę oraz zbliżenie na wadę lub uszkodzenie i wyślą te zdjęcia do nas drogą mailową. Wymienimy to zamówienie na nowe, ponieważ ręczymy za jakość naszego produktu.
Ważne jest, aby zauważyć, że może wystąpić niewielka różnica w kolorach między obrazem na ekranie a wydrukowanymi fototapetami z powodu procesu druku i specyfiki materiałów.
Czy oferujecie zwroty?
Wszystkie nasze tapety są tworzone wyłącznie na zamówienie. Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy zdjęcia wszystkich tapet rozłożonych na podłodze oraz zbliżonych obrazów wszystkich wad.
Nie przyjmujemy zwrotów tapet, które zostały uszkodzone podczas naklejania. Dlatego prosimy o dokładne sprawdzenie zamówienia zaraz po jego otrzymaniu, a dopiero potem o przystąpienie do naklejania.
Czy kolor mojej tapety będzie się różnił od tego, co widzę na waszej stronie internetowej?
Kolor wzoru wyświetlanego na ekranie komputera może różnić się od koloru fizycznego produktu. Ponieważ każdy monitor jest inny, nie możemy zagwarantować, że odcień wyświetlany na twoim monitorze będzie dokładnie taki sam na żywo. Jeśli jest to dla Państwa bardzo ważne (rozumiemy perfekcjonizm, sami tacy jesteśmy), mogą Państwo zamówić próbkę wybranej tapety przed jej zakupem.